Kandydaci ubiegający się o stanowisko muszą spełniać szereg wymagań formalnych. Wymagane jest wykształcenie wyższe magisterskie w jednym z następujących kierunków: prawo, ekonomia, rachunkowość lub finanse. Kandydat powinien posiadać co najmniej 5-letni staż pracy oraz znać przepisy ustawy o muzeach, organizowaniu działalności kulturalnej, finansach publicznych, ochronie danych osobowych i prawo zamówień publicznych.
Ponadto, osoby aplikujące muszą mieć pełną zdolność do czynności prawnych, być obywatelami Polski oraz posiadać nieposzlakowaną opinię. Dodatkowymi atutami będą ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe, a także doświadczenie w realizacji zadań administracyjnych.
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy obsługa organizacyjno-finansowa Festiwalu Kultury Lasowiackiej oraz pozyskiwanie środków zewnętrznych. Specjalista będzie odpowiedzialny za przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej, składanie wniosków o dofinansowanie, a także nadzór nad realizacją projektów. Kolejnym zadaniem będzie prowadzenie kontroli zarządczej oraz dbanie o zgodność przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa. Do obowiązków należeć będzie również współpraca z pracownikami działu przy zamówieniach publicznych.
Warunki zatrudnienia
Stanowisko oferuje pełnoetatowe zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony. Praca będzie wykonywana na miejscu, w obiektach Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej. Wskazane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie muzeum lub przesyłać pocztą do dnia 18 grudnia 2025 r.
Jak aplikować
Aby wziąć udział w rekrutacji, należy złożyć odpowiednie dokumenty, w tym kwestionariusz osobowy, kserokopie świadectw pracy oraz dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie. Wymagane dokumenty należy przesłać na adres muzeum lub złożyć osobiście.Więcej informacji na temat rekrutacji oraz szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów można znaleźć na stronie internetowej Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej.
Komentarze (0)