Odbiór odpadów azbestowych będzie realizowany od właścicieli nieruchomości, którzy spełnili warunki formalne i złożyli wnioski o dofinansowanie. Proces ten jest częścią szerszego programu, który ma na celu usunięcie szkodliwych materiałów z terenu kolbuszowskiej gminy.
Dla osób, które ubiegały się o dofinansowanie na zakup blachy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i nie otrzymały jeszcze rozliczenia, azbest zostanie odebrany w okresie od stycznia do kwietnia 2025 r.
Urząd Miejski w Kolbuszowej przypomina, że odpowiednie przygotowanie odpadów do odbioru leży po stronie właściciela nieruchomości. Odpady powinny być złożone na palecie i ofoliowane lub zapakowane w workach typu big-bag.
Ważne jest także, aby odpady były umieszczone w miejscu dostępnym dla pojazdów odbierających, co umożliwi ich swobodny załadunek. Niewłaściwe przygotowanie odpadów może skutkować brakiem możliwości ich odbioru.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.