Reklama

Kolbuszowa 2.0 - ostatni raz w Kolbuszowej

Opublikowano: czw, 17 paź 2019 09:03
Autor:

Kolbuszowa 2.0 - ostatni raz w Kolbuszowej  - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

WIADOMOŚCI "Kolbuszowa 2.0" to rodzaj wydarzenia, które do Kolbuszowej ściąga przedsiębiorców i pasjonatów marketingu internetowego z całej Polski. Wachlarz poruszanych tematów był na tyle różnorodny, że każdy, kto interesuje się działalnością w internecie, znalazł coś dla siebie.

Za nami 5. już edycja Kolbuszowa 2.0. W piątek (11 października) Kolbuszowa stała się podkarpacką stolicą e-marketingu. Ta edycja odbyła się w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej. Była to konferencja o marketingu i internecie, a jej organizatorem, niezmiennie, był Paweł Kosmala pochodzący z Kolbuszowej Górnej. 

 

 

TRZY PYTANIA DO... Pawła Kosmali 

  • Kolejna edycja Kolbuszowa 2.0. za nami. Udało się ściągnąć do miasta nad Nilem tłumy osób żądnych wiedzy? 
    Ściągnąć to trochę złe określenie. Od trzeciej edycji osoby związane z branżą marketingu internetowego bardzo chętnie przyjeżdżają do naszego miasteczka z całej Polski. Tym razem nawet gościł i wystąpił u nas Marek Jankowski, autor podcastu Mała Wielka Firma, który przyleciał do Kolbuszowej z UK. Biletów brakowało już dwa tygodnie przed konferencją.

 

  • Jak w zaledwie trzech słowach mógłbyś opisać to wydarzenie?
    Mięsny, energetyczny content.

 

  • Zapowiedziałeś, że była to ostatnia edycja konferencji w Kolbuszowej. Dlaczego się przenosicie do Rzeszowa i jakie masz plany/pomysły na kolejne tego typu wydarzenie?
    Tak. Z wielkim smutkiem była to ostatnia edycja w Kolbuszowej. Powodów jest kilka, np. logistyczne. Brak większej sali i robi się już naprawdę ciasno. Brak bazy hotelowej itp. Na to wydarzenie, na każdą edycję, przybywa chętnych osób. Trzeba ich gdzieś ugościć. 
    Przez dwa lata wydarzenie to zyskało dość dużą rozpoznawalność. Na początku miało być to małe spotkanie dla znajomych przy piwie i rozmowa o internetach, a stało się konferencją, która jest mocno rozpoznawalna w Polsce.
    Plany są dość spore, 20 marca 2020 r. w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym Aeropolis odbędzie się kolejna edycja tego wydarzenia na około 200-300 osób, ale już pod inną nazwą, a szkoda, bo była to fajna promocja dla naszego miasteczka przy samofinansującej się imprezie. Z kolei na jesień 2020, o ile rozmowy z partnerami potoczą się pomyślnie, to jest szansa na zrobienie czegoś naprawdę dużego, ale tutaj szczegółów nie chcę podawać, by nie zapeszyć.


Kolbuszowa 2.0 - byli i powiedzieli

Agnieszka Kantorowska: Podkarpackie trójmiasto więc i trzy powody, dla których warto tu być: wiedza, ludzie, miejsce. Tak dużej dawki wiedzy od praktyków trudno szukać w innych miejscach. Ludzie głodni nowinek i sposobów, żeby "u mnie działało". No i miejsce... Gdzie indziej jest trójmiasto nad rzeką Nil.

Marek Moskwa: W konferencji Kolbuszowa 2.0 warto uczestniczyć, ponieważ jest okazja posłuchać praktyków SEO, marketingu internetowego i social media i czerpać od nich wiedzę. Dodatkowy plus, że konferencja jest blisko Rzeszowa.

Kamil Tylutki: Eventy to nie tylko wymiana doświadczenia i poglądów na konkretne tematy, ale również networking. To jest ogromna moc Kolbuszowej 2.0, bo można poznać wielu właścicieli firm w luźnej atmosferze. To tak jakby móc porozmawiać z Bill Gatesem przy butelce piwa. Czy to sprawi, że biznes stanie się łatwiejszy? Na pewno nie, ale analogicznie sprawia, że skraca się dystans pomiędzy startupami i większymi biznesami.

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (8)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • 2 lata temu | ocena +3 / -0

    Prywaciorz

    Z komentarzy widać, że wyniesienie eventu z Kolbuszowej poskutkuje dużo mniej wyczuwalnym aromatem cebuli na spotkaniach. Trochę smutne, że przez takie podejście w tym miasteczku niedługo zostaną sami starsi ludzie i "bossowie" kłiii jestem huhwa kimś!

  • 2 lata temu | ocena +0 / -0

    boss

    a ja szanuje swoich klientów i odbiorców i żadnego marketingu mi nie potrzeba, rzetelność

  • 2 lata temu | ocena +0 / -0

    włąściciel firmy

    tacy nieogoleni i do roboty przyszli, masakra

  • 2 lata temu | ocena +0 / -0

    stachu

    dawniej w geesie był dział zaopatrzenia i zbytu, teraz to sie nazywa marketing dawbiej eventy były w lasowiaku i krokodylu, teraz trzeba bedzie jechać do rzeszowa

  • 2 lata temu | ocena +0 / -0

    właściciel firmy

    a ja szukam ludzi do pracy i ciężko znaleźć , włąsciwie nie ma , wszyscy by klikali na internecie , albo oglądali filmiki na komórkach, oco to chodzi

  • 2 lata temu | ocena +0 / -0

    szkolony

    nie od dziś wiadomo,że szkolenia za unujne pieniądze to najlepszy biznes, tylko trzeba mieć dojścia

    • 2 lata temu | ocena +0 / -0

      Ehh

      Tu nie ma żadnej jady z unii europejskiej

  • 2 lata temu | ocena +0 / -4

    badura

    to tak jak w świecie według kiepskich przy piwku coć opchnąć, jakiś kit