Reklama

Najpopularniejsze typy działań SEO - które wybrać?

Opublikowano: pt, 27 wrz 2019 11:00
Autor:

Najpopularniejsze typy działań SEO - które wybrać? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

PROMOWANE

Każdy biznes jest inny. Ma inne cele, potrzeby, a przede wszystkim potencjał. Te różnice koniecznie należy uwzględnić podczas planowania działań związanych z marketingiem internetowym. Tutaj możemy jednak przebierać między wieloma opcjami, które daje nam na przykład pozycjonowanie stron. Różne typy takich działań pozwalają odpowiednio dobrać rozwiązania do specyfiki danego biznesu, żeby jeszcze lepiej trafiać do odbiorców. Jakie są najpopularniejsze typy SEO? Dowiedz się tego, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

Local SEO - pozycjonowanie w wersji lokalnej

Właściciel salonu kosmetycznego w Warszawie chce dotrzeć do kobiet mieszkających w Warszawie, które potencjalnie mogą być zainteresowane wizytą u kosmetyczki, a niekoniecznie do tych mieszkających w Poznaniu. To właśnie zadanie pozycjonowania lokalnego. Pomaga ono uzyskać możliwie najwyższą pozycję na liście wyszukiwań Google na dane słowa kluczowe związane z lokalizacją. Takie działania najczęściej odnoszą się do konkretnego miasta, ale również województwa, a nawet konkretnej dzielnicy.

Pozycjonowania stron - ogólne

To najczęściej spotykany typ pozycjonowania stron - jego działania skierowane są na pozycjonowanie ogólnych słów kluczowych. Najczęściej korzystają z niego właściciele firm o zasięgu ogólnokrajowym. W trakcie pozycjonowania ogólnego ogromną rolę odgrywa optymalizacja witryny oraz skuteczne pozyskiwanie linków zewnętrznych. Ważne są również treści umieszczane na stronie, które stanowią podstawę indeksowania strony.

SEO sklepu internetowego

Sukces sklepu internetowego zależy w dużej mierze od liczby odwiedzających go klientów - im jest ich więcej, tym lepiej. W przypadku tego kluczowe jest więc osiągnięcie wysokich pozycji na kilkanaście fraz i słów kluczowych związanych z oferowanymi produktami. Regularna wymiana produktów oraz asortymentu powoduje, że strategia pozycjonowania takiego sklepu musi być ciągle aktualizowana o nowe frazy związane z posiadanym obecnie asortymentem.

Public Relations a pozycjonowanie

PR nie jest pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, kiedy szukamy usług związanych z marketingiem internetowym. Rozwój tej dziedziny doprowadził jednak do tego, że coraz częściej używamy takich pojęć jak E-PR lub SEO PR. Ich głównym celem jest nadanie pozytywnego wydźwięku osobom, firmom lub produktom. Duży nacisk w tych działaniach kładzie się na pozycjonowanie swojego imienia i nazwiska (marka osobista) lub nazwy firmy (branding).

Podsumowanie

Przedstawione typy działań SEO różnią się od siebie metodami prowadzonych zabiegów, ale również celami, które realizują. Dobór odpowiedniej strategii uzależniony powinien być przede wszystkim od zadań, które stawiamy przed biznesem. Tylko indywidualny dobór strategii może zaprowadzić witrynę na szczyt listy wyszukiwań - warto więc dobrze się zastanowić, który typ działań będzie najlepszy dla naszego biznesu.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.