BAZO – automatyzacja marketingu i wsparcie sprzedaży
BAZO to narzędzie, działające w oparciu o algorytm sztucznej inteligencji, które informuje właściciela strony internetowej o tym, jakie firmy ją odwiedziły. Wiesz więc jacy obecni i potencjalni klienci, a także konkurenci wchodzą na Twoją firmową witrynę oraz… czym się interesują. Kluczową funkcją jest bowiem monitoring użytkownika korporacyjnego – dzięki niemu dowiesz się, jakimi podstronami jest zainteresowany, gdzie spędza najwięcej czasu, w co klika i ile łącznie czasu spędza na stronie.
BAZO posiada też możliwość automatycznego wyświetlania spersonalizowanych komunikatów, co znacząco wpłynie na interakcję z klientem i znacznie skuteczniej zachęci go do skorzystania z oferty. Zachęcisz nimi do zostawienia kontaktu albo zadania pytania o konkretny produkt.
BAZO, czyli sposób na konwersje
Narzędzie świetnie sprawdza się w B2B i posiada wiele wbudowanych elementów, dzięki którym zwiększysz konwersje. Mowa tutaj o:
- gotowych, przygotowanych przez specjalistów szablonach, dzięki którym zaprezentujesz potencjalnemu klientowi odpowiedni pop-up i tym samym zwiększysz szanse na to, że skorzysta z Twojej oferty,
- zatrzymywaniu wychodzących użytkowników, poprzez ustawienie automatycznego komunikatu, który pojawi się, gdy kursor użytkownika wyjedzie poza obszar strony,
- planowaniu publikacji, co pozwoli łatwiej wdrożyć i zrealizować kampanię marketingową,
- tworzeniu krótkich komunikatów w karcie przeglądarki, które np. zachęcą użytkownika do ponownego odwiedzenia strony.