Wymagania dla kandydatów
Kandydaci na stanowisko dyrektora SCK muszą spełniać szereg wymagań formalnych. Wymagane jest obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku artystycznym (co nieczęsto się spotyka w tego typu konkursach) oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnia praca w instytucjach kultury oraz 6-miesięczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w takich instytucjach.Kandydat musi również znać przepisy prawne dotyczące funkcjonowania instytucji kultury, takie jak ustawy o organizowaniu działalności kulturalnej, finansach publicznych, zamówieniach publicznych, kodeksu pracy czy ochrony danych osobowych. Ponadto wymagane jest posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, nieposzlakowanej opinii oraz brak skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo.
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków dyrektora SCK należy kierowanie bieżącą działalnością instytucji, reprezentowanie jej na zewnątrz, organizowanie imprez kulturalnych oraz współpraca z organizacjami społecznymi. Dyrektor będzie odpowiedzialny także za gospodarkę finansową instytucji, opracowywanie rocznych planów działalności i finansowych oraz pozyskiwanie środków zewnętrznych.W zakresie obowiązków leży również pełnienie obowiązków pracodawcy wobec zatrudnionych w SCK pracowników oraz nadzorowanie realizacji zadań statutowych instytucji.
Warunki pracy
Zatrudnienie na stanowisku dyrektora SCK odbędzie się na podstawie powołania na czas określony, wynoszący 5 lat. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to 9 maja 2025 roku. Dyrektor będzie zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy, z obowiązkiem pracy przy komputerze przez co najmniej 4 godziny dziennie. Przewidywana jest także praca w terenie związana z organizowaniem wydarzeń kulturalnych.
Wymagane dokumenty
Kandydaci muszą złożyć komplet dokumentów, w tym autorską koncepcję programową dotyczącą funkcjonowania SCK, życiorys zawodowy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg zatrudnienia, a także oświadczenia dotyczące posiadania obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz braku skazania wyrokiem sądowym.Dokumenty należy składać do 30 kwietnia 2025 roku do godziny 15 w Urzędzie Gminy w Dzikowcu przy ul. Dworskiej 62, osobiście lub pocztą. Aplikacje należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Samorządowego Centrum Kultury w Dzikowcu”.
Etapy konkursu
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie komisja oceni kandydatów pod kątem spełniania wymagań formalnych. Drugi etap to rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap. O zakwalifikowaniu się do drugiego etapu kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.
Wyniki konkursu
Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej gminy Dzikowiec oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy i Samorządowym Centrum Kultury w Dzikowcu.Dokumenty aplikacyjne osób, których oferty nie zostaną przyjęte, będą mogły zostać odebrane z Urzędu Gminy w Dzikowcu w ciągu miesiąca od zakończenia konkursu. Po upływie tego czasu dokumenty będą komisyjnie zniszczone.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.