Reklama

Reklama

POWIAT KOLBUSZOWSKI. Jak wygląda praca w starostwie w czasie pandemii?

Opublikowano: 25 kwietnia 2020 19:00
Autor:

POWIAT KOLBUSZOWSKI. Jak wygląda praca w starostwie w czasie pandemii? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

WIADOMOŚCI W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce zmianie uległa organizacja pracy w Starostwie Powiatowym w Kolbuszowej. Jak teraz załatwić sprawy w urzędzie?

Zmiana polega na tym, iż nie jest prowadzona bezpośrednia obsługa petentów. Klienci obsługiwani są w punkcie podawczym znajdującym na parterze, przy wejściu głównym urzędu, gdzie odbywa się składanie dokumentów.

Na jakim etapie?

- W miarę możliwości dokumentacja składana przez mieszkańca sprawdzana jest przez pracownika danego wydziału lub pracownika obsługującego punkt podawczy, na miejscu, co umożliwia szybkie skorygowanie ewentualnych błędów lub uzupełnienie brakującej dokumentacji - mówi Barbara Żarkowska, z kolbuszowskiego starostwa. W punkcie istnieje również możliwość płatności kartą. 

- Dokumentacja, która zostaje złożona przez petentów, trafia na 48-godzinną kwarantannę - dodaje urzędniczka. Dopiero po tym czasie jest ona rejestrowana do systemu i przekazywana do merytorycznego wydziału do załatwienia. 

Podczas składania dokumentów klienci otrzymują numer telefonu do merytorycznego wydziału, w którym załatwiają daną sprawę, dzięki czemu mogą skontaktować się telefonicznie z pracownikiem urzędu danego wydziału i sprawdzić, na jakim etapie jest ich sprawa.

 Dodatkowy czas

Obecnie najliczniejszą grupę petentów stanowią mieszkańcy chcący załatwić swoje sprawy w wydziale komunikacji i transportu. - Petenci chcący odebrać dokumenty z tego właśnie wydziału mają taką możliwość w skrzydle bocznym budynku starostwa - tłumaczy Barbara Żarkowska. 

- Jednocześnie przypominamy, że do 180 dni został wydłużony termin na rejestrację pojazdu używanego sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz na zawiadomienie starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu - dodaje. 

Urzędnicy zachęcają do załatwiania spraw przez ePUAP/profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. 

W sytuacjach wyjątkowo ważnych, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, będzie możliwy osobisty kontakt w urzędzie.

Starostwo otwarte jest w poniedziałek od 8 do 16, od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Numer telefonu:
17 744 57 71 lub 17 227 58 80

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (1)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Zyga

    Tam ciężko było cokolwiek załatwić przed pandemią, co dopiero teraz. Większość zatrudniona po znajomości i zero kompetencji!