- Do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie złożyliśmy wniosek o wydanie decyzji środowiskowych (DŚU) dla budowy obwodnic Nowej Dęby
- informuje GDDKiA oddział w Rzeszowie.
Preferowany wariant trasy, oznaczony jako W10A_2, ma około 17,5 km długości i przebiega po zachodniej stronie drogi krajowej nr 9. Trasa rozpoczyna się w miejscowości Jadachy (gmina Nowa Dęba) i kończy w Komorowie (gmina Majdan Królewski).
Obwodnica Nowej Dęby - co dalej?
W ramach wniosku wskazano również wariant alternatywny, oznaczony jako W10_2. Oba warianty zostały wypracowane na podstawie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ-R Etap I), które objęło analizę pięciu wariantów trasy, w tym dwóch z podwariantami.
- Wszystkie analizowane warianty przewidywały przebieg obwodnicy w nowym śladzie bez ingerencji w istniejące pasy drogowe, z wyjątkiem koniecznych skrzyżowań z istniejącymi drogami, tj. drogą powiatową relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska oraz drogą wojewódzką nr 872 (Łoniów – Baranów Sandomierski – Majdan Królewski – Nisko)
- dodają przedstawiciele GDDKiA.
Wniosek o wydanie decyzji środowiskowych (DŚU) dla budowy obwodnic Kolbuszowej w ciągu drogi krajowej nr 9.
Nowa DK9
GDDKiA chce w najbliższych latach gruntownie zmienić przebieg DK9 w woj. podkarpackim. Ma ona prowadzić od S74 w okolicy Tarnobrzega do węzła Rzeszów Zachód na A4.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.