Spotkanie zaplanowano na 20 kwietnia (piątek) o godz. 17. Podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, której tematem była "Firma w internecie", konferencja odbędzie się w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej (obok stadionu).
Uczestnicy kwietniowego wydarzenia dowiedzą się m.in. jak budować relacje pomiędzy kupującym a sklepem internetowym. Opowie o tym Marcin Rudzik - właściciel agencji e-commerce Brand Active - agencja e-commerce oraz dwóch sklepów internetowych.
- Prelegent przedstawi w jaki sposób zbudować zaufanie u swoich kupujących i jakich błędów się ustrzec. Zostanie omówiona obsługa klienta od przyjęcia zamówienia aż do momentu dostarczenia przesyłki przez kuriera. Nie zabraknie case study zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych - informuje Paweł Kosmala, organizator i pomysłodawca Kolbuszowa 2.0.
Wstęp: przedsprzedaż 10 zł do 31 marca (50 sztuk) oraz 20 zł od 1 kwietnia (50 sztuk).
Więcej informacji TUTAJ.