Reklama

Reklama

Konferencja Kolbuszowa 2.0 - jak sprzedawać w sieci

Opublikowano: wt, 20 mar 2018 20:38
Autor:

Konferencja Kolbuszowa 2.0 - jak sprzedawać w sieci - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

WIADOMOŚCI Przed nami druga odsłona konferencji Kolbuszowa 2.0. Tym razem jej uczestnicy dowiedzą się jak sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie.

Reklama

Spotkanie zaplanowano na 20 kwietnia (piątek) o godz. 17. Podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, której tematem była "Firma w internecie", konferencja odbędzie się w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej (obok stadionu).

Uczestnicy kwietniowego wydarzenia dowiedzą się m.in. jak budować relacje pomiędzy kupującym a sklepem internetowym. Opowie o tym Marcin Rudzik - właściciel agencji e-commerce Brand Active - agencja e-commerce oraz dwóch sklepów internetowych.

- Prelegent przedstawi w jaki sposób zbudować zaufanie u swoich kupujących i jakich błędów się ustrzec. Zostanie omówiona obsługa klienta od przyjęcia zamówienia aż do momentu dostarczenia przesyłki przez kuriera. Nie zabraknie case study zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych - informuje Paweł Kosmala, organizator i pomysłodawca Kolbuszowa 2.0.

Wstęp: przedsprzedaż 10 zł do 31 marca (50 sztuk) oraz 20 zł od 1 kwietnia (50 sztuk).

Więcej informacji TUTAJ.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.