Reklama

Reklama

Konferencja Kolbuszowa 2.0 - jak sprzedawać w sieci. Mamy wejściówki dla Czytelników

Opublikowano: śr, 18 kwi 2018 20:55
Autor:

Konferencja Kolbuszowa 2.0 - jak sprzedawać w sieci. Mamy wejściówki dla Czytelników  - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

WIADOMOŚCI W piątek, 20 kwietnia, odbędzie się druga odsłona konferencji Kolbuszowa 2.0. Tym razem jej uczestnicy dowiedzą się jak sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie. Start o godz. 17.

Reklama

Na scenie w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej, wystąpi czterech prelegentów, którzy będą krok po kroku zagłębiać gości w tajniki marketingu internetowego. W tej edycji tematem wiodącym jest firma w internecie.

- Na scenie będzie można posłuchać wykładu Joanny Tymowicz, której temat: Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży. Joanna pokaże jaki wpływ media społecznościowe mają na wizerunek marki oraz jak bardzo działania w social media marketingu są skuteczne w zdobywaniu nowych i utrzymaniu stałych klientów. Joanna na co dzień pracuje w agencji marketingowej Ideo Force w Rzeszowie i pełni stanowisko Client Service Director - wyjaśnia Paweł Kosmala, organizator tego wydarzenia.

Z kolei radca prawny Piotr Kantorowski przedstawi temat “Jak nie prowadzić działalności w e-commerce.” - Piotr jest z powołania prawnikiem biznesu, zaprezentuje wszystkie ciekawostki i smaczki prawne ze świata sklepów internetowych. Piotr ma doświadczenie w prawie handlowym i po zakończonej prelekcji, będzie można zadawać mu nieskończenie wiele pytań - zapowiada organizator.

Tego samego dnia, w którym odbędzie się konferencja, będzie można również wziąć udział w warsztatach Google AdWords, które poprowadzi Krzysztof Marzec. - Prelekcja pod tytułem “Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords”, będzie należała do Krzysztofa, który na scenie będzie trzecim prelegentem. Krzysztof jest właścicielem agencji DevaGroup. Pracował dla Allegro.pl, DaWanda.pl, Interia.pl lub Grupa RMF. Swoje bogate doświadczenie przedstawi w pigułce na konferencji Kolbuszowa 2.0 - dodaje Paweł Kosmala.

Ostatnim prelegentem będzie Marcin Rudzik, właściciel agencji ecommerce Brand Active oraz dwóch sklepów internetowych. Zaprezentuje on temat pod tytułem “Customer Experience - gra o zaufanie i lojalność kupujących.” Uczestnicy konferencji dowiedzą się więc jak budować relację z klientem oraz jak zyskać ich zaufanie.

Wstęp: 20 zł. Dla naszych Czytelnik mamy cztery pojedyncze wejściówki na to wydarzenie. Otrzymają je pierwsze cztery osoby, które wyślą do nas prawidłową odpowiedź na pytanie: jaki był temat pierwszej konferencji Kolbuszowa 2.0? Czekamy na nie pod postem, na naszym profilu na Fb, promującym to wydarzenie.

 

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.