reklama

Grupa mieszkańców Niwisk złozyła skargę do komisji skarg, wniosków i petycji. Czego dotyczyła?

Opublikowano:
Autor:

Grupa mieszkańców Niwisk złozyła skargę do komisji skarg, wniosków i petycji. Czego dotyczyła?  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WIADOMOŚCITemat skargi został szczegółowo przeanalizowany przez komisję skarg, wniosków i petycji Rady Gminy Niwiska.

Skarga dotyczyła Zakładu Usług Komunalnych.

Jak można było przeczytać w dokumencie, mieszkańcom nie podobał się fakt, że nie zostali oni poinformowani o podwyżce cen wody.

Zostało wyjaśnione, że w terminie 7 dni, od ustalenia stawek, takie powiadomienie powinno znaleźć się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. Informacja ta powinna pojawić się również na stronie gminy. Przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne zamieszcza zatwierdzoną taryfę albo tymczasową taryfę na swojej stronie internetowej lub udostępnia ją w punktach obsługi klientów.

Wójt gminy Niwiska zamieścił 17 maja 2018 r. zatwierdzoną taryfę na stronie BIP UG Niwiska. Tak samo Zakład Usług Komunalnych w Niwiskach udostępnił taryfę w punkcie obsługi klienta, tj. w siedzibie w Niwiskach. Również dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie ogłosił w BIP zatwierdzone taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Niwiskach.

Jak stwierdzili radni, procedura ogłoszenia taryfy została zrealizowana zgodnie z przepisami. Na tej postawie Rada Gminy Niwiska uznała, że nie ma przesłanek do uznania skargi za zasadną.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE