Jakość dźwięku profesjonalnych słuchawek bezprzewodowych do call center
Kluczowym parametrem, jaki należy wziąć pod uwagę, wybierając słuchawki bezprzewodowe call center Axtel, jest jakość dźwięku – to od niej zależy skuteczność i jakość rozmowy, a także wizerunek marki w oczach klienta. W tym względzie nie powinno się iść na kompromisy – tylko modele z wyższej półki są w stanie zapewnić idealnie czysty dźwięk w jakości HD, gwarantujący wyraźną rozmowę. Czysty, wyraźny i naturalne brzmiący głos to podstawa udanej konwersacji telefonicznej z klientem, dlatego ten aspekt jest bardzo ważny.
Słuchawki profesjonalne do telefonu z mikrofonem wykorzystują wiele nowoczesnych technologii, czuwających nad najwyższą jakością dźwięku. Należy do nich między innymi cyfrowa poprawa jakości sygnału, która zapewnia bardziej naturalne brzmienie głosu, oraz mikrofon z technologią redukcji szumów, który niweluje hałas otoczenia. Dzięki temu nic nie zagłusza głosu podczas połączenia, a rozmówcy mogą doskonale się zrozumieć. Sprawia to, że modele tego typu doskonale sprawdzają się w otwartych przestrzeniach pracy, bardzo często obecnych w call center.
Funkcjonalność słuchawek do call center
Kolejnym bardzo ważnym aspektem jest funkcjonalność słuchawek bezprzewodowych do call center. Profesjonalne modele powinny ułatwiać pracę konsultanta telefonicznego, zapewniając mu dostęp do wielu przydatnych funkcji. Modele bezprzewodowe są najbardziej praktycznym wyposażeniem do telemarketingu, zapewniają bowiem możliwość pracy z dala od telefonu stacjonarnego czy komputera. Dzięki temu konsultant może poruszać się po całym biurze, nadal realizując połączenia głosowe – pozwala to na wykonywanie kilku obowiązków równocześnie, co pozytywnie wpływa na wydajność pracy i wyniki całej firmy.
Słuchawki do telefonu stacjonarnego, dedykowane do call center, są także często wyposażone w takie opcje, jak sterowanie rozmową za pomocą przycisków umieszczonych bezpośrednio na urządzeniu – można dzięki nim z łatwością odebrać lub zakończyć połączenie, regulować głośność dźwięku oraz wyciszyć mikrofon. Niektóre modele posiadają także funkcję odbierania połączeń poprzez założenie urządzenia.
Słuchawki bezprzewodowe call center korzystają z technologii Bluetooth, pozwalającej na sprawne łączenie się zarówno z komputerem, jak i telefonami stacjonarnymi czy smartfonami. Urządzenia posiadają wytrzymałe baterie, dzięki którym umożliwiają rozmowę bez konieczności podłączenia przez cały dzień pracy. Daje to dużą swobodę przy realizacji połączeń głosowych i pozwala pracownikowi na poruszanie się po biurze.
Nowoczesne urządzenia do komunikacji są również kompatybilne ze wszystkimi ważnymi platformami. Słuchawki do Skype for Business umożliwiają swobodne korzystanie z zaawansowanych opcji tego rozwiązania.
Komfort i bezpieczeństwo użytkowania
Przy wyborze słuchawek do telemarketingu, należy zwrócić uwagę również na ich ergonomiczność. Stanowią narzędzie pracy, najczęściej wykorzystywane podczas całego dnia w call center, muszą więc zapewniać wysoki komfort użytkownikom nawet po wielu godzinach noszenia. Z tego względu są to modele projektowane w taki sposób, by dobrze przylegały do uszu i nie wymagały poprawiania – wpływa to zarówno na wygodę, jak i jakość dźwięku oraz możliwość odpowiedniego odizolowania się od otoczenia. Poszczególne modele mają także regulowane mikrofony, co umożliwia dopasowanie urządzenia do swoich preferencji. Są również wykonywane z lekkich materiałów, dzięki czemu nie obciążają odcinka szyjnego kręgosłupa i nie powodują dyskomfortu u użytkowników.
Ważnym aspektem jest także ochrona słuchu – nowoczesne, profesjonalne słuchawki bezprzewodowe dla call center są wyposażone w specjalną technologię, która chroni przed nagłymi skokami natężenia dźwięku.