Najważniejsza jest umowa
Zwykle klient starający się o udzielenie kredytu jest tak zadowolony, kiedy ocena jego zdolności kredytowej przebiegnie pomyślnie, że nie czyta już umowy przedstawionej przez pracownika i podpisuje ją od ręki. Jest to duży błąd, ponieważ pracownik może nie omówić wszystkich punktów umowy i wprowadzić w błąd. Najlepiej zapoznać się z pełną treścią umowy kredytowej i dopiero wtedy ją podpisać. Warto pytać o wszystkie niejasne punkty w umowie.Trzeba pamiętać o tym, że pracownicy banku zwykle liczą na prowizję za sprzedane przez siebie produkty. Zależy więc im na tym, aby klient zdecydował się na kartę kredytową przy okazji zaciągania innego zobowiązania, albo dodatkowo ubezpieczył swoją pożyczkę. Zawsze należy podchodzić do takich tematów ostrożnie i trzeźwo. Nie powinno się podejmować decyzji o kolejnych zobowiązaniach, jeżeli nie są one potrzebne. Trzeba uważać również na oferty darmowych produktów. Zwykle takie promocje obwarowane są wieloma warunkami. Na przykład za darmowe konto nie płacimy, jeżeli co miesiąc wpływa na nie przynajmniej pięćset złotych lub korzystamy regularnie z karty płatniczej.
W sytuacji, kiedy klient czuje się pokrzywdzony przez bank i nieuczciwe warunki umowy, ma zawsze możliwość złożenia skargi do UOKiK. Warto korzystać z takiej możliwości, aby zwalczać nieuczciwe praktyki. Jeśli szukasz więcej informacji na temat bankowych trików, zachęcamy do odwiedzenia strony https://ocenbank.pl, gdzie można dowiedzieć się więcej o zasadzkach banków i instytucji pożyczkowych. Decydując się na korzystanie z jakiejkolwiek oferty, trzeba zawsze się z nią zapoznać, a niekiedy warto poradzić się rodziny lub znajomych, jeżeli pojawiają się wątpliwości.
Kliknij również: https://www.rp.pl/Finanse/180739960-Czy-wakacje-to-dobry-czas-na-zaciagniecie-kredytupozyczki.html
https://www.rp.pl/Media-i-internet/302089912-CDA-chwali-sie-wynikami-Rekordowa-liczba-subskrybentow-CDA-Premium.html