Kolbuszowa 2.0 # 5 - prelegenci
Wachlarz poruszanych tematów będzie różnorodny tak, że każda osoba zainteresowana internetowym wymiarem prowadzenia biznesu i działań w internecie znajdzie coś dla siebie.
- Adrian Gamoń - ceniony konsultant do spraw brandingu i social media. Jest twórcą dwóch unikatowych kierunków podyplomowych na AGH związanych właśnie z marketingiem i social mediami. Nie tylko wystąpi w roli prelegenta, ale i dzień przed konferencją poprowadzi warsztaty z LinkedIn.
- Anna Ledwoń-Blacha - praktyk mediów społecznościowych, jak również trener i szkoleniowiec w ich zakresie. Autorka wielu artykułów w poczytnych pismach i serwisach branżowych.
- Ewelina Podrez - specjalistka w zakresie optymalizacji stron pod kątem SEO i pozycjonowania aplikacji mobilnych.Dzień przed konferencją poprowadzi również warsztaty z pozycjonowania sklepu internetowego.
- Greg Futyma - konsultant i doradca biznesowy. Założyciel klubu Biznes Cafe Club oraz twórca podcastu Biznes Cafe, w którym rozmawia z inspirującymi ludźmi biznesu o ich drodze do osiągnięcia sukcesu.
- Krystian Ficek - przedsiębiorca, prezes agencji reklamowej ROXart skupiającej niemal 30 specjalistów w zakresie marketingu.
- Łukasz Chwiszczuk - ceniony specjalista od reklam w Google, z ponad 10 letnim doświadczeniem oraz trener Google Adwords.
- Marek Jankowski - autor książek i podcastu “Mała wielka firma”. Od 10 lat rozmawia z przedsiębiorcami o tym jak stworzyć dobrze prosperujący biznes.
- Piotr Kantorowski - radca prawny specjalizujący się w dziedzinie e-commerce, oraz prawach twórców internetowych.
- Piotr Michalak - specjalista SEO. Na co dzień zajmuje się pozycjonowaniem serwisów oraz dzieli się wiedzą w licznych szkoleniach.
- Piotr Zając - posługując się wieloletnim doświadczeniem wspiera producentów w działaniach e-commerce.Doradza osobom, markom i firmom w skutecznym zaistnieniu w internecie.
- Robert Niechciał - ekspert SEO z 15 letnim doświadczeniem miłośnik technologii i stosowania jej na potrzeby SEO.
- Jak widać po specjalizacjach zaproszonych gości, poruszany zakres tematyki będzie szeroki. Od social media, przez pozycjonowanie po porady dla osób prowadzących lub chcących prowadzić swój biznes w internecie - mówi Paweł Kosmala, organizator i pomysłodawca tego wydarzenia. - Skorzystają nie tylko przedsiębiorcy, czy pracownicy firm związanych ze sprzedażą w internecie, ale i osoby zainteresowane nowinkami ze świata marketingu online - dodaje.
Więcej szczegółów wkrótce.