W których wariantach jest najwięcej wyburzeń?
Wariant nr 1
Początek Wariantu 1 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą planowanej obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest w kierunku południowym w sąsiedztwie cmentarza komunalnego, a następnie biegnie równolegle do istniejącej drogi DK9 po jej zachodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Cmolas droga przechodzi przez zwartą zabudowę miejscowości Cmolas. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 10,9 km, przy czym na długości 8,1 km biegnie w granicach gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 6
- Wyburzenia gospodarcze - 14
- Wyburzenia inne - brak
Wariant nr 2
Początek Wariantu 2 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest pierwotnie w kierunku południowo – wschodnim, a następnie południowym równolegle do istniejącej DK9 po jej wschodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Majdan Królewski droga prowadzona jest w sąsiedztwie zabudowy miejscowości Komorów, a na terenie gminy Cmolas droga przechodzi przez zwartą zabudowę miejscowości Cmolas oraz sąsiedztwie linii kolejowej nr 71 Rzeszów – Ocice. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej DK 9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 9,6 km, przy czym na długości 6,6 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 11
- Wyburzenia gospodarcze - 16
- Wyburzenia inne - wieża telekomunikacyjna
Wariant nr 3
Początek Wariantu 3 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą planowanej obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest w kierunku południowym w sąsiedztwie cmentarza komunalnego, a następnie biegnie równolegle do istniejącej drogi DK9 po jej zachodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Cmolas od strony zachodniej omija miejscowość Hadykówkę i przechodzi na wschodnią stronę drogi krajowej, by następnie przekroczyć miejscowość Cmolas wśród zwartej zabudowy mieszkalnej oraz sąsiedztwie linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 9,6 km, przy czym na długości 6,9 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 8
- Wyburzenia gospodarcze - 17
- Wyburzenia inne - brak
Wariant nr 4
Początek Wariantu 4 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest w kierunku południowym w sąsiedztwie cmentarza komunalnego, a następnie biegnie równolegle do istniejącej drogi DK9 po jej zachodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Cmolas droga omija zwartą zabudowę miejscowości Cmolas od strony zachodniej. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 11,9 km, przy czym na długości 9,2 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 5
- Wyburzenia gospodarcze - 15
- Wyburzenia inne - budynek w budowie, boisko sportowe w Komorowie
Wariant nr 5
Początek Wariantu 5 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest pierwotnie w kierunku południowo – wschodnim, a następnie południowym równolegle do istniejącej drogi DK9 po jej wschodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Majdan Królewski droga prowadzona jest w sąsiedztwie zabudowy miejscowości Komorów, a na terenie gminy Cmolas droga omija zabudowę miejscowości Hadykówka od strony wschodniej, a następnie przechodzi na zachodnią stronę drogi DK9 po czym przechodzi przez zwartą zabudowę miejscowości Cmolas. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 12,2 km, przy czym na długości 9,2 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 6
- Wyburzenia gospodarcze - 17
- Wyburzenia inne - wieża telekomunikacyjna
Wariant nr 6
Początek Wariantu 6 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest w kierunku południowym w sąsiedztwie cmentarza komunalnego, a następnie biegnie równolegle do istniejącej drogi DK9 po jej zachodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Cmolas od strony zachodniej omija miejscowość Hadykówkę i przechodzi na wschodnią stronę drogi krajowej, by następnie przekroczyć miejscowość Cmolas wśród zwartej zabudowy mieszkalnej oraz sąsiedztwie linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK 9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 9,6 km, przy czym na długości 6,9 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 7
- Wyburzenia gospodarcze - 12
- Wyburzenia inne - szrot
Wariant nr 7
Początek Wariantu 7 zlokalizowany w ciągu planowanej obwodnicy Nowej Dęby w miejscowości Huta Komorowska (gmina Majdan Królewski). Trasa prowadzona jest w kierunku południowym w znacznym oddaleniu od obecnego korytarza drogi DK9 po zachodniej jej stronie przez obszary leśne, polno łąkowe i lokalnie w sąsiedztwie rozproszonej zabudowy mieszkalnej. Na terenie gminy Cmolas od strony zachodniej omija miejscowość Cmolas. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 12,8 km, przy czym na długości 5,8 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 2
- Wyburzenia gospodarcze - 6
- Wyburzenia inne - 2 budowy
Wariant nr 8
Początek wariantu 8 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest w kierunku południowym w sąsiedztwie cmentarza komunalnego, a następnie biegnie równolegle do istniejącej drogi DK9 po jej zachodniej stronie przez tereny zabudowy, a także obszary leśne i tereny polno łąkowe. Na terenie gminy Cmolas droga omija zwartą zabudowę miejscowości Cmolas od strony zachodniej. Koniec drogi zaplanowano na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Cmolas w miejscu planowanego w ramach obwodnicy Kolbuszowej skrzyżowania z drogą krajową. Długość drogi w tym wariancie wynosi 12,2 km, przy czym na długości 9,5 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 2
- Wyburzenia gospodarcze - 6
- Wyburzenia inne - szrot
Wariant nr 9
Początek wariantu 9 zlokalizowany jest na istniejącej drodze DK9 w miejscowości Komorów (gmina Majdan Królewski) w miejscu planowanego skrzyżowania z tą drogą planowanej obwodnicy Nowej Dęby. Trasa prowadzona jest pierwotnie w kierunku południowo – wschodnim, a następnie po przekroczeniu linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów w kierunku południowym po wschodniej stronie linii kolejowej w dużej mierze przez tereny leśne i leśno łąkowe. Na terenie gminy Majdan Królewski droga prowadzona jest w sąsiedztwie zabudowy miejscowości Komorów, a na terenie gminy Cmolas droga przechodzi przez zwartą zabudowę miejscowości Cmolas. Koniec drogi zaplanowano w ciągu planowanej obwodnicy Kolbuszowej na terenie miejscowości Zarębki w gminie Kolbuszowa. Długość drogi w tym wariancie wynosi 11,2 km, przy czym na długości 7,7 km biegnie po terenie gminy Cmolas.
- Wyburzenia mieszkalne - 5
- Wyburzenia gospodarcze - 8
- Wyburzenia inne - brak
Komentarze (0)