reklama

Potrzeba mebli i wyposażenia dla żłobka

Opublikowano:
Autor:

Potrzeba mebli i wyposażenia dla żłobka  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WIADOMOŚCISamorząd szuka wykonawcy, który dostarczy i zamontuje meble oraz wyposażenie do żłobka samorządowego w Raniżowie.

Zadanie zostanie wykonane w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+". W ramach zamówienia do placówki dostarczone zostaną między innymi meble, regały, szafy, naczynia, wózki, koce, kołdry, poduszki i ręczniki.

Zadanie ma być gotowe do 13 grudnia.

Przypomnijmy, że gmina Raniżów otrzymała ponad 340 tys. zł dofinansowania na utworzenie samorządowego żłobka. Dotacja z Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej została udzielona w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+".

Placówka będzie funkcjonować w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grunwaldzkiej w Raniżowie. Aby ją otworzyć, wykonano remont i rozbudowę części parterowej szkoły.

W ramach remontu odbyły się m.in. prace rozbiórkowe polegające na wyburzeniu kilku ścian działowych i budowie nowych, oddzielających funkcjonalnie przestrzenie. Usunięta została stara stolarka drzwiowa i okienna. Ułożono także nowe posadzki. Zamontowano również nowe urządzenia sanitarne dostosowane do potrzeb dzieci tam przebywających.

Żłobek ma zostać utworzony planowo dla 13 dzieci. Kiedy zostanie otwarty? Ma to nastąpić najwcześniej w styczniu 2020 roku. Do planowanego w Raniżowie żłobka samorządowego mają uczęszczać dzieci do trzeciego roku życia.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE