Google wystartowało z nowym produktem. Showcase ma pomóc Czytelnikom szybciej i trafniej znajdować potrzebne dla siebie informacje. Do programu na starcie przystąpiło 27 wydawców, reprezentujących 47 różnorodnych redakcji, w tym media ogólnokrajowe, regionalne, specjalistyczne i lokalne - takie jak Wprost czy NaTemat.
W tym gronie znalazły się także portale Agencji Wydawniczo-Reklamowej Korso - m.in. Korso Kolbuszowskie.
ZOBACZ TAKŻE:
Studniówka w ZST Kolbuszowa. Zdjęcia z 2017 roku
Panele z treściami pochodzącymi od uczestniczących w programie wydawców są od 9 lutego widoczne dla internautów w Polsce poszukujących informacji w Wiadomościach Google (Android lub iOS) oraz Google Discover.
- Po kilku latach wytężonej pracy dziennikarskiej i programistycznej dołączamy do wydawców dostarczających wysokiej jakości treści dziennikarskie online. Znaleźliśmy się w zacnym gronie partnerów tworzących światowy projekt Showcase w Wiadomościach Google. Jest to nasz wielki sukces i wielka radość! Jesteśmy mega dumni
- mówi Tomasz Pawęzka, administrator stron Korso i dodaje dalej: - Nasza radość jest tym większa, że w projekcie znalazły się zaprzyjaźnione portale z naszego projektu Multiportal24.
Uczestniczący w programie wydawcy informacyjni mają dostęp do różnorodnych formatów paneli w Showcase, które mogą np. wskazywać powiązane artykuły i prezentować odbiorcom wydarzenia na osi czasu.
- Cieszymy się, że uruchamiamy ten program we współpracy z tak różnorodną grupą partnerów - mediów, które już teraz udowadniają, że dzięki internetowi można zbudować i rozwijać nowoczesne media, wykorzystując wszystkie szanse na powiększanie swojego grona odbiorców i osiągnięcie cyfrowego sukcesu - mówi Magdalena Kotlarczyk, dyrektorka Google Polska. - To także szansa dla lokalnego dziennikarstwa - pandemia pokazała, jak bardzo jest ono potrzebne społecznościom. Showcase to kolejna nasza inwestycja w łatwiejszy dostęp do różnorodnych źródeł informacji dla wszystkich w Polsce - dodaje.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.