Burmistrz Kolbuszowej ogłosił nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Inwestycji Gminnych. Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie procesów inwestycyjnych dotyczących budowy, remontów oraz przebudowy obiektów budowlanych na terenie gminy.
Zadania na stanowisku obejmują m.in. przygotowywanie dokumentacji do wniosków o pozwolenie na budowę, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, przygotowanie materiałów do wniosków o dofinansowanie inwestycji oraz pomoc w organizacji i nadzorze nad realizacją projektów.
Dodatkowo osoba zatrudniona będzie uczestniczyć w odbiorach robót budowlanych, komisjach przetargowych, a także w ocenie szkód powodziowych oraz naprawach.
Jakie są wymagania?
Kandydat powinien mieć wykształcenie średnie branżowe, związane z budownictwem lub pokrewną dziedziną, oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z inwestycjami budowlanymi. Mile widziane jest wykształcenie wyższe w tej samej dziedzinie.Ponadto kandydat musi posiadać znajomość przepisów prawa, w tym ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, a także przepisów dotyczących dróg publicznych. Wymagana jest także dobra znajomość programów komputerowych, takich jak AutoCAD, Excel i Word.
Jakie są warunki pracy?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w pełnym wymiarze godzin, korzystając ze sprzętu biurowego i komputerowego. Praca wiąże się z koniecznością długotrwałego korzystania z monitora komputerowego. Umowa będzie zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Jakie dokumenty złożyć?
Kandydaci powinni złożyć wymagane dokumenty, w tym CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie.Ponadto konieczne będzie złożenie oświadczeń o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, a także dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie i brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo.
Tydzień na aplikowanie
Dokumenty należy składać do 12 maja 2025 roku. Aplikacje można dostarczyć osobiście do kolbuszowskiego magistratu lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. Liczy się data wpływu dokumentów.Szczegóły rekrutacji oraz dodatkowe informacje są dostępne pod numerem telefonu (17) 227 13 33, wew. 236, a także na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. Dalsze szczegóły dotyczące wyników naboru będą opublikowane na stronie BIP Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.