Co warto wiedzieć o packshotach?
Profesjonalne wykonywanie packshotów dla klientów odbywa się w kilku etapach. Pierwszy z nich to rozmowa z klientem na temat jego oczekiwań. Dzięki temu specjaliści wiedzą jakie wykorzystać metody, aby uzyskać odpowiedni efekt. Stosują oni konkretne światło, różne sposoby ekspozycji, a także kolory tła. Wcale nie jest powiedziane, że tło musi być białe. Profesjonaliści w porozumieniu z klientami, dostosują odpowiednie rodzaje pachshotu.
Kolejnym etapem prac jest przygotowanie produktu do wykonania fotografii. Na przykład chcąc odpowiednio przedstawić dziecięce buciki należy je wypchać od środka, tak aby zachować ich odpowiedni kształt. Dzięki temu, zdjęcie zyska bardzo wiele i będzie się prezentowało dużo ciekawiej i atrakcyjniej. Wystarczy porównać zdjęcie przed poprawkami i po ich wykonaniu, aby przekonać się jakie one mają znaczenie.
Po odpowiednim przygotowaniu produktu, można przejść do wykonywania zdjęcia. Musi się to odbyć w specjalnym studiu. Doświadczony fotograf z pewnością zwiększy głębie ostrości, usunie tło, doda naturalny cień i odbicie, dopasuje kontrast, usunie wszelkie plamy i niedoskonałości, poprawi kształt, a także stworzy kilka różnych wersji spośród, których klient może wybrać tę najlepszą.
Do czego używane są packshoty?
Packshoty mają bardzo szerokie zastosowanie. Aby sprzedać produkt lub usługę należy je dobrze zareklamować, dlatego zwyczajne zdjęcia robione w domowych warunkach mogą nie wystarczyć i nie przekonać potencjalnych klientów. Packshoty są wykorzystywane m.in. w sklepach internetowych, w prasie, w reklamach, w telewizji, a także w mediach społecznościowych, na ulotkach i w przeróżnych kampaniach reklamowych. Warto w nie zainwestować, aby osiągnąć zamierzony cel.
Informacje o packshotach
Warto podkreślić, że fotografia produktowa to bardzo szybko rozwijająca się działka grafiki reklamowej. Praktycznie każdy biznes, nawet ten najmniejszy potrzebuje dla swojego rozwoju dobrze wykonanych zdjęć. Przydadzą się one do celów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych. Dlatego, mimo że może się wydawać, że wykonanie zdjęć produktów na sprzedaż nie jest zbyt skomplikowane, tak naprawdę jest to wielka sztuka. W ostatnim czasie nowym trendem są packshoty 3d. Umożliwiają one przedstawienie poszczególnych produktów w widoku sferycznym. Klient może zobaczyć rzecz z każdej strony! Jest to bardzo przydatne i innowacyjne rozwiązanie.
Zapraszamy do skorzystania z oferty firmy shotart.pl, ma ona bardzo duże doświadczenie w wykonywaniu zdjęć produktowych. Dzięki profesjonalnym fotografią sprzedaż produktów może się zwiększyć nawet o 50 procent.