reklama
reklama

Nitto Atp Finals 2024. Numer 1 w segmencie dużego sprzętu AGD spotyka mistrzów tenisa

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Materiał sponsorowany

Nitto Atp Finals 2024. Numer 1 w segmencie dużego sprzętu AGD spotyka mistrzów tenisa - Zdjęcie główne

Numer 1 w segmencie dużego sprzętu AGD spotyka mistrzów tenisa | foto Materiał sponsorowany

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PROMOWANEW dniach od 10 do 17 listopada Haier, światowy numer jeden wśród marek sprzętu AGD, odgrywa wiodącą rolę w wielkim finale sezonu tenisowego jako Złoty Partner Nitto ATP Finals w Turynie. Dzięki doskonałości, elegancji i precyzji, Haier towarzyszy ośmiu najlepszym zawodnikom singla i najlepszym parom deblowym przez cały czas trwania turyńskiego turnieju. Do wydarzenia dołączyła również Globalna Ambasadorka Marki Haier, była nr 1 na świecie - Ana Ivanović.
reklama

"Partnerstwo z najbardziej prestiżowymi turniejami w kalendarzu tenisowym okazało się naprawdę udanym przedsięwzięciem w ciągu ostatnich dwóch lat" – mówi Antony Peart, szef marki w Haier Europe. "Cechy, które sprawiają, że jesteśmy numerem jeden w naszej branży, są takie same, jak te, które opisują prawdziwego mistrza. Współpraca ta ma również znaczenie strategiczne: ma na celu rozszerzenie globalnej obecności naszej marki i zwiększenie jej rozpoznawalności, angażując różne pokolenia zjednoczone pasją do jakości i innowacji. Tenis ziemny, jeden z najpopularniejszych sportów na świecie, charakteryzuje się zaangażowaniem, ambicją i dążeniem do perfekcji – cechami, które są również obecne we wszystkich naszych liniach produktów".

reklama

Marka Haier będzie doskonale widoczna na boisku, w Inalpi Arena i w sercu Turynu. Oprócz plakatów umieszczonych w strategicznych miejscach, takich jak stacje Porta Nuova i Porta Susa, marka Haier przygotowała atrakcje zarówno dla osób, które przybędą na turyński turniej, jak i dla tych, którzy odwiedzą Turyn w celach turystycznych. W Wiosce Kibica i w lożach VIP znajduje się wiele atrakcji. Haier prezentuje swój połączony ekosystem dedykowany entuzjastom win, aby zachwycić gości. Podróż Miłośników Wina to spersonalizowane doświadczenie, które zaczyna się od wysokowydajnych rozwiązań w stylu premium, wzbogaconych o aplikację hOn – cyfrową platformę zarządzającą wszystkimi urządzeniami Grupy Haier – i uzupełnionych designerskimi akcesoriami, które przenoszą każdą degustację na zupełnie nowy poziom. Marka Haier chce podkreślić to, jak ważne jest odpowiednie przechowywanie wina w domu i jaką rolę może w tym procesie pełnić technologia kontroli temperatury dostępna w chłodziarkach do wina Haier. Podczas ekskluzywnych degustacji zostaną zaprezentowane dwie selekcje z historycznej toskańskiej winnicy Marchesi Antinori. To partnerstwo łączy tożsamość oraz innowacyjność dwóch pionierskich marek w swoich sektorach. Ponadto, dzięki ekskluzywnej współpracy z Asti DOCG, dla marki została zaprojektowana specjalna butelka, która również będzie gwiazdą ekskluzywnej degustacji.

reklama

Na tętniącym życiem Piazza Solferino, Haier ustawił "Speed Serve" - stoisko, na którym uczestnicy będą mogli przetestować swoją prędkość serwowania za pomocą profesjonalnego radaru i porównać ją z szybkością serwisu Any Ivanović. Po zakończeniu doskonalenia swoich umiejętności tenisowych goście będą mogli skorzystać z "Air Washing Experience" - orzeźwiającego doświadczenia prezentowanego na pobliskiej Via Bruno Buozzi. To zmysłowa podróż między zaawansowaną technologią pralki a zaletami suszarki z serii X Series 11. Dzięki funkcji Ultra Fresh Air możliwe jest utrzymanie świeżości i zapachu ubrań do 12 godzin po zakończeniu cyklu prania.

Na tych stoiskach pojawią się także specjalne sekcje EsoBox, w których można będzie pozostawić zużyte obuwie sportowe. To projekt promujący znaczenie recyklingu i działań wspierających zrównoważony rozwój środowiska i społeczności. Od czerwca tego roku Haier Europe dołączyła do projektów promowanych przez ESO - Ecological Services Outsourcing. To organizacja pożytku publicznego, która działa w obszarze gospodarki odpadami. Jej celem jest promowanie i wspieranie gospodarki o obiegu zamkniętym oraz kultury recyklingu i ponownego wykorzystania. W EsoBox na Via Bruno Buozzi oraz w kolejnych, zlokalizowanych w sześciu sklepach Euronics Dimo przez cztery tygodnie od rozpoczęcia turnieju, będzie można zostawić stare obuwie sportowe, które stanie się surowcem wielokrotnego użytku dla nowych projektów i inicjatyw przyjaznych dla środowiska na czele z tworzeniem posadzek sportowych i placów zabaw.

reklama

Połączenie między światem tenisa a marką Haier staje się coraz bardziej ikoniczne. Styl Haier towarzyszy stylowi najlepszych tenisistów i tenisistek, a dzięki doskonałemu wsparciu ze strony producenta dociera również do grupy docelowej - konsumentów, którzy cenią sobie nowoczesne linie projektowe, wysoki poziom personalizacji i niesamowitą wydajność.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu korso24.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama